måndag 19 april 2010

Handhavandefel!!



Tre glada gossar åkte ut för att pröva lyckan efter "laxöring" igår (söndag) kväll. Jag själv, Jonas och Martin hade höga förhoppningar inför det stundande fisket.
Det började med att jag hade ett hugg där flugan försvann och tafsen såg ut som om den varit i närkontakt med en flismaskin. Gädda??!! Har aldrig sett någon gädda i dessa farvattnen men det kanske inte är otänkbart. Nåja! Öringen fanns där med besked. Både jag och Jonas hade flera hugg, jag borde nästan skämmas som bommade ett par ganska solklara hugg. Det har gått troll i mitt fiske!! Det var en mycket trevlig kväll och det känns som det närmar sig för min egen del iaf. Skulle vara skönt att spräcka nollan innan tävlingen på lördag.. Tack för en trevlig kväll kamrater.. ses snart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar