lördag 10 april 2010

Ingen Fesk!



Vi kastade och slet i vår anletes svett. Vinden låg på fint från nordväst och vattnet hade fin grönaktig sandton. Det kändes som att varje kast skulle ge utdelning i form av spögung. Men icke sa nicke det blev tyvärr ingen öring den här gången heller. Vi hade trots detta mycket trevligt och skrattade gott i sällskap av bratwurst och engångsgrillar. Jag ska ge mig ut på tidigt morgonfiske imorgonbitti. Ska bli spännande:-). Tills dess.....

Skickat från min Nokia-telefon

1 kommentar:

  1. Calle Moraeus!!?

    Nu sitter du löst din gamle snedseglare! Nästa tur ska jag lämna både flug och bleckspö hemma, låna frugans fela istället. Jag ska driva dig ut i vågorna med min klagolåt likt Saladin gjorde med korsfararna när det begav sig. Nej inte ska jag sitta naken bland tångruskorna för att locka dig i fördärvet som en sentida Näcken även om det känns som en vacker tanke...

    SvaraRadera